Controversa GDI

Publicat de knton1314 | 12:57 | | 4 comentarii »

Astazi am primit un e-mail de la un cititor al blogului in care am citit cateva lucruri interesante despre GDI si MLM.Rog pe cei care au incercat acest sistem prin domnul Vicenziu sa lase un comentariu chiar daca e de bine sau de rau. E-mailul suna asa :



Salut!

Legat de ce ai scris pe blog, as avea cateva comentarii de adaugat. O sa iau articolele pe rand.

La primul si la al doilea nu prea sunt multe de zis, cele legate de loteria online si de Scrisoarea Nigeriana, unde ti se spune prin e-mail ca ai castigat o suma mare de bani si ce sa faci ca sa intri in posesia lor. Asta e escrocherie veche. Nu pot sa cred ca mai poate fi cineva care sa fie asa te credul. Din aceeasi categorie mai sunt si mailurile primite de la diverse persoane care pretind ca au de impartit/transferat averea/mostenirea nu-stiu-cui si ca daca le ajuti te alegi cu jumatate din suma sau ceva de genu (binecunoscuta Scrisoare Nigeriana). Sau ar mai fi jocul ala cu scrisorile, unde trimiti in plic cateun leu la niste persoane dintr-o lista primita si apoi astepti sa primesti la randul tau de la altii... cred ca stii la ce ma refer. Jocul asta s-a extins acum si in loc de bani in plic ti se cere sa cotizezi prin Paypal. In fine, sunt multe inselatorii. Un om intreg la minte ar trebui sa stie ca banii nu vin niciodata din senin sau fara sa muncesti pentru ei. Cine promite asa ceva inseamna ca are ceva de ascuns si ca vei ajunge, cel mai probabil, sa fii o victima al acelui escroc.

Raspuns :

In legatura cu Scrisoarea Nigeriana tin sa te anunt ca escrocii au obtinut pana acum 3 miliarde de dolari profit , daca facem o medie de $1000 pierduti de fiecare persoana rezulta ca au fost inselate cel putin 3 milioane de persoane sau la o medie de $100 de persoana rezulta 30.000.000 ( trei zeci de milioane ) de persoane .Te las pe tine sa faci un raport intre 30 mil si populatia Romaniei.
Un om inselat nu poti sa spui ca nu a fost intreg la minte atata timp cat lui I s-au prezentat niste informatii false.
Problema romanului este ca ii place sa rada de cel care a fost pacalit “ Ce prost e ala ca a pus botu’ la vrajala “ . In loc sa se revolte si sa faca ceva pentru semenii lui si sa ia atitudine impotriva escrocilor.In cultura noastra e smecher pestele care trimite fete la produs , valutistu’ , teparul , interlopul etc.


Legat de articolul cu domeniile ws, nu sunt de acord cu ce ai scris:
Compania GDI este acreditata si are o prestanta greu de combatut la nivel mondial. Nu iti cer sa ma crezi pe mine, pentru ca ai Google-ul la dispozitie si poti gasi foarte usor cat de bine le merge. Cand zic ca le merge bine asta inseamna ca afiliatii chiar castiga bani seriosi din vanzarile pe care le fac. E usor de inteles ca daca afiliatilor nu le-ar merge bine, nici compania nu ar mai fi acum in picioare. Si sa fim seriosi, are deja 10 ani vechime. Asta spune ceva.
Afacerea este mai mult decat ok, dar majoritatea afiliatilor sunt total nepregatiti pentru aceasta oportunitate. Problema este ca majoritatea celor care se afiliaza nu stiu sa promoveze afacerea si implicit produsul. Sunt oameni repeziti, insistenti (intr-un mod enervant), lenesi, care aplica un sistem nepotrivit de marketing, iar in cele din urma, cand vad ca nu merge treaba se transforma in niste anti-mlm-isti, fara sa realizeaze ca de fapt nu afacerea este problema, ci ei insisi. Afacerea trebuie construita cu pasiune, cu munca constanta si cu cat mai putin tam-tam, pentru ca e o afacere cu dezvoltare de durata. Este la fel ca orice afacere clasica, la care mai intai investesti si apoi culegi roadele. Deci cei care pretind ca afacerea te imbogateste, aceia sunt niste afiliati care nu cunosc strategii de marketing, nu stiu sa interactioneze cu prospectii si incearca sa o ia pe "scurtatura" ca sa castige bani mai repede si mai multi. Dar asta clar nu este o solutie, ci va duce la esec in cele din urma.

Raspuns :

Tocmai asta ma deranjeaza , cei care vand nu iti dau toate detaliile si in linii mari iti spun doar ca investesti 10$ si in cateva luni ajungi sa castigi sute.Dar ce implica asta , cat trebuie sa muncesti , ce trebuie sa faci , ce idei trebuie sa iti vina etc… ?

Te intrebi: De ce ar trebuii sa platesc pentru un domeniu de acest fel 120$ pe an cand un domeniu .com sau .net sau .org este 9.95$ pe an (de altfel mult mai cunoscute).

Numai ca aici omiti un lucru. Domeniul luat din alta parte nu iti aduce decat un domeniu si atat. Adica daca tu mai recomanzi acel domeniu si altor persoane, iar acelea cumpara la randul lor, tu nu te alegi cu nimic, desi practic ai facut reclama companiei. Iti convine sa faci reclama gratis unui produs (care poate fi orice produs, nu numai un domeniu web) iar la final sa nu te alegi cu nimic daca recomandarea ta a condus la o vanzare?

Raspuns :

Asta am spus-o pentru cei care nu vor sa intre in MLM ci au nevoie doar de un domeniu
Blogul este facut pentru informare romanilor pentru a nu se lasa pacaliti.Nu incerc sa scot bani din el prin a face reclama unui produs de la o anumita firma. Nu fac reclama decat produselor care cred eu ca sunt bune.NU VREAU SA RECOMAND UN PRODUS PROST DOAR PENTRU A CASTIGA EU BANI
Un domeniu .com sau .ro este mult mai cunoscut. Gandeste logic : ai intrat pe un site de ex. www. Teapa .ws , peste cateva zile iti aduci aminte de el si vrei sa il vizitezi iar dar tot ce ti-a ramas in minte e titlul teapa.acum te intreb nu cumva ai tendita sa asociezi teapa cu .ro sau .com ? sa zici treapa.ro? sau teapa.com


Nu se merita sa investesti timp si ani intr-o afacere care poate cadea oricand!"

Daca te gandesti asa, pai orice companie are sanse teoretice (chit ca foarte mici) de a da faliment. Nu vezi ca in ziua de azi nimic nu mai e sigur? Nu trebuie sa te gandesti asa, iar de teama sa nu mai actionezi si sa stai "paralizat", asteptand sa vezi ce se va intampla. Nu iti cere nimeni sa renunti la locul de munca ca sa construiesti afacerea. Si apoi, la urma urmei, un om inteligent nu se bazeaza doar pe o singura afacere sau pe o singura sursa de bani care sa-i asigure traiul.

Si pentru ca urmatorul tau articol este despre casinouri online, mai exact despre jocul de ruleta, o sa-ti dau niste exemple, ca sa fac legatura cu o afacere MLM.

Presupun ca ai jucat cel putin o data la ruleta. Pui pariul, alegi numarul si astepti sa se invarta bila si sa cada pe un numar. Daca a cazut pe numarul pe care ai pariat, ai castigat de 36 de ori valoarea pariata. Daca nu, ai pierdut valoarea pariata. Simplu, nu? Acum te intreb: ce determina posibilitatea ca bila sa cada peste numarul ales de tine? Bineinteles, exista probabilitati pe care le poti calcula. Apropo, ziceai ca ai intalnit un caz in care de 21 de ori la rand bila a cazut peste un numar de aceeasi culoare, ceea ce este foarte putin probabil. Probabilitatea pentru 21 de consecutive rosii sau negre este de 2 ori mai mica (mai exact 2,68 ori 10 la minus 5) decat extragerea aceluiasi numar de 4 ori consecutiv (5,33 ori 10 la minus 5). Iar un numar sa pice de 4 ori consecutiv nu cred ca ai intalnit vreodata la jocul de ruleta. Eu cel putin am extras peste 3000 de bile si nu am intalnit asa ceva.

Raspuns :

Hai sa transformam exemplul cu ruleta in ex. cu bile extrase din saculet. Avem 18 rosii , 18 negre si una verde (zero) Sansele sa extragi o bila neagra sunt de 48.65% una rosie 48.65% si verde 2.70%. Sa zicem ca extragi o rosie.La a doua extrgere nu uita ca bila pe care ai extras-o se intorce in saculet si rezulta ca raman aceleasi sanse.Chiar daca ai extras 10 rosii la rand la a 11 extragere probabilitatea sa extragi tot o rosie ramane 48.65% ……. Crede-ma ca am jucat ruleta de cel putin 1.000 de ori si am vazut 21 de aceeasi culoare la rand.

Dar in mare ai zice ca jocul se bazeaza pe noroc. Nimic mai mult. Doar noroc. Ai avut noroc, atunci ai castigat. Altfel, ai pierdut. E cineva responsabil sau vinovat ca tu nu ai castigat la ruleta? Normal ca nu, pentru ca tu ai ales numarul. Deci castigul la ruleta tine de noroc si nimic mai mult (poata ca si experienta joaca un rol, dar in contextul asta o vom lasa deoparte).

Unde vroiam sa ajung cu acest exemplu? La simpla comparatie intre noroc si PMR (Perseverenta-Munca-Rabdare). In ce sens? Daca jocul la ruleta se bazeaza numai pe noroc, o afacere MLM se bazeaza numai pe PMR. Daca nu ai noroc (la ruleta) sau nu dispui de PMR intr-o afacere MLM, atunci rezultatul e acelasi: pierzi banii.

Trebuie sa tii cont de 2 aspecte esentiale: in afacerile MLM se pot face multi bani (la fel ca si la ruleta); in afacerile MLM nu toata lumea castiga (la fel si la ruleta). Totusi, de ce lumea merge la cazinou si joaca bani? Mai bine spus, de ce nu sunt revoltati pe nimeni cei care pierd bani la cazinou? Oare pentru ca numai ei sunt vinovati de alegerile facute (in cazul ruletei, de numerele alese)? Clar ca da.

In concluzie, da, in MLM se pot pierde bani. De ce? Pentru ca PMR-ul celor care se afiliaza nu e destul de bun. La fel si la ruleta. Daca nu esti destul de norocos, atunci vei pierde. Nu e vina ta ca nu ai noroc. Numai ca aici apare diferenta majora. Norocul nu si-l poate schimba nimeni, pe cand nivelul PMR-ului da. Oricine poate deveni MAI perseverent, MAI muncitor, MAI rabdator decat este de obicei. MAI norocos nu ai cum sa devii, orice ai face. Daca ai ajuns la un nivel al PMR-ului destul de ridicat, atunci succesul afacerii MLM nu mai este o incertitudine. La fel, daca esti destul de norocos la ruleta, castigul nu mai este o incertitudine.

Pana si tu sunt convins ca stii ce e aia perseverenta, munca si rabdare. Te-ai intalnit de multe ori cu ele, dar nu in contextul unui MLM. Probabil ca ai un job, nu? Daca nu ai, atunci uita-te la cineva apropiat care are. Ajuta sa ai un PMR ridicat intr-un job clasic? Bineinteles ca da. Daca perseverezi in rezolvarea unor probleme sau in acumularea de experienta legate de un anumit post, atunci nu poti sa iesi decat in avantaj. La fel, daca muncesti destul de mult, vor aparea si rezultatele (esti vazut cu alti ochi de catre sef, apare satisfactia profesionala a unui lucru bine facut, etc.), iar in final, daca ai rabdare, vei primi si o crestere de salariu (sau o promovare). In concluzie, un PMR ridicat nu poate decat sa te ajute.

Doar ca nu e cea mai avantajoasa tactica sa-ti consolidezi PMR-ul intr-un job clasic, lucrand la patron sau la Stat, pentru ca aici lucrurile nu functioneaza mereu in avantajul tau. Adica daca esti perseverent si muncitor esti luat drept "om bun la toate", sau mai bine zis "de fraier", pentru ca un PMR ridicat nu aduce neaparat un salariu mai mare, ci doar mai multa apreciere, daca ai noroc macar de atat. E contraproductiv pentru patroni sau Stat sa ofere salarii prea mari. Pentru ei, angajatul ideal este acela care munceste cat mai mult, este cat mai productiv, este cat mai folositor, dar face toate acestea pe cat mai putini bani.

Si atunci cel mai bine e sa ai un PMR ridicat in afacerea ta personala, pentru ca aici numai tu iti poti limita planurile, realizarile si in final castigurile. Asta e frumusetea intr-o afacere MLM.

Tu zici ca noi fraierim pe altii sa se inscrie ca afiliati ai nostri. In primul rand nu este vorba de a convinge pe nimeni. Fiecare prospect ia decizia in deplina cunostinta de cauza. Nimeni nu este obligat sa faca nimic din ceea ce nu vrea. La fel si tu, nu o sa alegi un job sau o activitate care sa-ti fie impusa de cineva. Alegi ce vrei sa faci tu singur.

Avantajul jobului clasic este ca iti aduce un venit momentan. Dezavantajul este ca in momentul in care ti-ai intrerupt activitatea pentru mai mult timp, acea sursa de venit inceteaza sa mai vina (nu mai muncesti, nu mai esti platit). Bineinteles, aici exclud cazurile de somaj, concedii, etc.

Intr-o afacere MLM, odata ce ti-ai format un venit lunar, banii aceia vor continua sa vina chiar daca nu te mai ocupi de promovare.

Sistemul de promovare MLM este diferit de promovarea clasica, prin mass-media. Dar ambele au acelasi scop: obtinerea de vanzari. Pana si tu ai ajuns sa mergi intr-un magazin si sa cumperi produse de care ai auzit din mass-media si pe care probabil ca nu iti folosesc prea mult. Sau cel putin asa ai constatat ulterior. Ai dat vina pe careva ca ai cumparat un produs care nu-ti folosea sau care nu-si merita banii? Sunt convins ca nu.

Probabil ca ai blestemat un pic compania X care a facut reclama necinstita la produsul Y, asta dupa ce l-ai cumparat sa vezi ce-i de capul lui. In MLM nu e asa, pentru ca aici nu se face reclama necinstita. Produsele sunt recomandate de oameni ca tine, catre alti oameni. Pana si tu ai recomandat cel putin un produs unui prieten. Asta ar insemna ca esti MLM-ist? Prietenul tau a avut aceasta impresie despre tine? Mai mult de atat, ai castigat ceva ca ai facut acea recomandare? Nu.

Sistemul MLM recompenseaza aceste recomandari pe care le faci. Asta e diferenta. Esti platit pentru asta. Nu e nimic deplasat in asa ceva. A face reclama este un serviciu pe care il faci companiei si esti platit drept recompensa pentru asa ceva.

Am primit acest e-mail de la Vicenziu detinatorul site-ului www.viculiogdi.ws
Este primul afiliat GDI nu prezinta un sistem de imbogatire rapida dimpotriva prezinta totul ca o afacere in care trebuie sa investiti timp si bani.

In mare parte ai dreptate cu sistemul MLM dar pe mine ma deranjeaza ca majoritatea celor care promoveaza GDI in Romania tind sa omita cate ceva si sa mai aduca cateva argumente false totul pentru a prezenta GDI ca o afacere din care nu ai cum sa pierzi.Tot ce trebuie sa faci este sa investesti $10 si primesti un pachet de servicii pe care il promovezi cu cateva anunturi pe internet 2 ore pe zi.


Parerea mea este urmatoarea :

Trebuie sa investiti intr-o pagina web ,alta decat cea pe care o primiti de la GDI pentru ca aceea e aproape inutila ( continut duplicat , nu e vazuta bine de motoare precum google ).Sau sa stiti sa va construiti singur pagina.Dupa cum observati Vientiu are o pagina facuta de el.Daca nu stiti platiti pe cineva sa o realizeze.
Trebuie sa invatati SEO (search engine optimization ).Daca nu stiti platiti.
Trebuie sa gasiti pagini asemanatoare care sa link-eze catre pagina voastra.Daca nu gasiti trebuie sa platiti reclama pe alte site-uri.
Este greu sa va faceti site-ul cunoscut pentru a avea trafic daca nu stiti trebuie sa platiti.
Trebuie sa invatati sa scrieti continutul paginii apeland la tehnici de vanzare (putina psihologie ).
Plus multe altele.
Vicenziu ne arata dovezile ca GDI l-a platit si dupa toata munca lui a castigat in medie $30 pe luna din care a trebuit sa plateasca $10 doar ca este afiliat plus alte costuri.Deci el castiga maxim $20 pe luna .Poate sa ajunga sa castige mult mai multi bani dar asta doar prin munca si perseverenta.

Eu am un blog (nu acesta) din care castig 1$ pe zii fara sa vand nimic la un trafic de 150 vizitatori pe zi.Ganditiva cat as face daca as avea 1500 vizitatori / zi
Postez o data la 4 zile un articol si cateva poze si atentie totul gratis :blogul gratuit , articole gratuite , hosting gratuit , domeniul 0.89$ pe an (aproape gratis).

In postul urmator am sa va propun cateva metode de a castiga bani pe net. Atentie trebuie sa munciti si trebuie sa aveti ambitie.

4 comentarii

  1. ade // 01.12.2009, 11:48  

    Eu sunt in GDI din 21 august 2007, site-ul meu este www.bestwork.ws si cred ca stiu exact cum merg lucrurile la GDI. Ma distreaza faptul ca il dati pe viculio exemplu, eu castig de mult timp o suma in 3 cifre in dolari lunar de la GDI si alti colegi de-ai mei, chiar stiu unul care intr-o luna a luat cel mai mult 1600$. Eu in momentul asta am 1388 de conturi in downline, pe cele 5 nivele.
    Oricat ati vorbi voi anti-GDI, firma e cat se poate de serioasa si plateste. Tot ce au de facut cei inscrisi e sa promoveze site-ul. Eu le fac site gratuit celor inscrisi de mine si le dau unelte de promovare. Cei care nu reusesc in GDI si abandoneaza sunt de fapt cei care nu mai vor sa munceasca 2 ore pe zi cum s-au angajat la inscriere. Eu lucrez zilnic si afacerea functioneaza in dreptul meu. Cel mai mult, intr-o zi am inscris 5 persoane eu singur. Am si exemple de persoane care sunt inscrise de 2 ani in downline-ul meu si nu au inscris pe nimeni, ei zic ca nu au noroc, insa adevarul e ca nu lucreaza nimic. La GDI nu iti promite nimeni ca dupa inscriere curg banii. E nevoie de munca si perseverenta. Dar rezultatele vin.
    Unii se sperie de 10$ pe luna, eu am platit pe un an si am dat 100$, imi vine 8,33$ pe luna din care 3,33$ merg catre firma, restul de 5$ sunt impartiti de cei din upline-ul meu. Practic atat ia firma pe domeniu, 3,33$ in cazul meu, si pentru cei care platesc luna de luna, 5$. Cei care spuneti ca e scump uitati ca aici aveti domeniu + o afacere. Ce firma care vinde domenii te mai plateste luna de luna pentru cei recomdati de tine? Chiar pe viata daca respectivii isi platesc domeniu...
    In concluzie, la GDI nu e vorba de noroc, e vorba doar de munca, vointa, perseverenta. Asa se castiga banii! Pentru detalii intrati pe www.bestwork.ws
    Succes!

    PS Inca ceva vreau sa mai scriu. Daca fiecare din downline-ul meu m-ar fi ascultat si ar fi lucrat 2 ore pe zi constant cum s-au angajat, eu in momentul asta as fi castigat zeci de mii de dolari pe luna. Fara absolut nici o exagerare va spun. Doar atat sa fi lucrat si ei, cat mine, nu mai mult. Firma plateste, restul depinde de noi...

  2. Ion Anamaria // 07.02.2010, 15:01  

    Mi-am lansat si eu o mica facere ca sa ii spun asa de acasa.De…criza ne impinge la multe.In fine…Sunt cateva chestii pe care le fac eu,sau le cumap si le vand.Sunt chestii destul de speciale si de diferite de ce gasesti in mod obisnuit pe piata,si sunt la niste preturi foarte joas(dupa parerea mea,in comparatie cu alte locuri pe unde le-am mai vazut pe cele nefacute de mine).Asa ca te rog sa imi permiti sa imi pun adresa blogului pe al tau,si daca iti plac chestiile pe care le fac,poate mai recomanzi si altora.Ms
    http://netshopingcenter.blogspot.com/2010/02/corpuri-de-iluminatlustrelampadarelampi.html

  3. Anonim // 30.04.2010, 12:04  

    GDI nu este teapa! Totusi, un sistem mai bun decat GDI-ul, este TWR Power System. Principiul este acelasi, dar are acel lucru important, pe care GDI-ul nu-l are si anume distributia afiliatilor in mod echitabil catre toti membrii comunitatii. Rezultatul? Chiar daca sa spunem ca nu esti un expert in marketing si nu reusesti prin forte proprii sa convingi pe cineva sa se inscrie, tot vei avea membrii in down-line-ul tau fiindca-i vei primi de la cei care au fost mult mai activi ca tine si au reusit sa fie convingatori.
    Un alt avantaj, il reprezinta faptul ca pentru a plati taxa lunara, practic ai nevoie de doar 2 persoane inscrise sub tine, lucru care este cel mai usor de facut. In acest fel, practic tu nu vei platii decat o singura data abonamentul(in prima luna) dupa care lunar, din comisioanele obtinute acesta va fi amortizat.
    Astfel, in max. 3-4 luni poti sa castigi peste 2000$ lunar.
    Pentru curiosi si cei interesati, va dau link-ul ca sa verificati.
    http://www.twrpowersystem.com/aff/uid/kara23_1
    PS.
    Trebuie sa mai fac o precizare, poate chiar importanta... pretul investitiei initiale este de 3 ori mai mare decat la GDI. Totusi sansa de reusita cu acest program este infinit mai mare pentru cei care sunt incepatori in Internet marketing, MLM si alte metode de a face bani pe net.

  4. irina // 21.07.2011, 17:52  

    cel mai bine castigi cu ruleta online , restul sunt escrocherii !!!